או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
לפני יותר מעשור הוצאנו מוצר והוא נכשל. עכשיו אנחנו מוציאים שוב את אותו מוצג במיתוג מחדש. אנחנו מאמינים שהוא יכול להצליח. מה כדי לנו לשים לב לפני שנתקדם
היי רונן
יש המון דברים שיכולים להשתנות בפרק זמן של 10 שנים למשל : קהל היעד, מתחרים ישירים ועקיפים, הרגלי צריכה של קהל היעד, נושא של תמחור (במיוחד בעידן של גזירות כלכליות ויוקר המחייה שרק עולה)...
חשוב לבדוק כל אחד ואחד מהפרמטרים הללו כדי להבין מה הסיכוי של המוצר להצליח .
חשוב להשיק אותו בשם ובאריזה אחרת (אותה גברת בשינוי אדרת), חשוב לחפש לו ערך מוסף שניתן לציין אותו על האריזה למשל אריזה ירוקה וידידותית לסביבה , למשל חותמות של כל מיני ארגוני צרכנים למיניהם שבדקו ונתנו ציון טוב...
חשוב לפרסם וליחצן במדיות שקהל היעד נמצא וקורא , כלומר להתקרב לקהל היעד בקמפיין היחצני עד דיוק מירבי ...
חשוב שיהיה לכם אורך נשימה - לא קל להחדיר היום מוצר לשוק וצריך להיות סובלניים.
וחשוב לחפש אפשרויות לשיתופי פעולה שיכולים לקדם את שני הצדדים בויחד יהיה לכם יותר כוח .
בהצלחה וספר לנו איך היה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|