עולם יחסי הציבור הוא עולם שצריך להתעדכן כל הזמן, בכל מקום ולהישאר תמיד רלוונטי. לכן, רשתות חברתיות הן הדבר הגדול הבא בכל הנוגע ליחסי ציבור. הנתונים לפניכם
הרשתות החברתיות הן הכר הפורה ביותר כיום ליחסי ציבור. אמנם אין להמעיט ביכולת לפרסם באמצעים אחרים, אך הרשתות החברתיות מציעות מגוון עצום של אפשרויות למפרסמים לעשות יחסי ציבור מסוגים שונים, עד כדי כך שהשמיים פה הם באמת הגבול.
כשאנחנו מדברים כל רשתות חברתיות הכוונה היא לא רק לפייסבוק. אמנם פייסבוק הוא התותח הכבד בתחום, אבל גם בלוגים, יוטיוב, טוויטר ולינקדין הן רשתות חברתיות מצוינות, וצריך לבחור איך להשתמש בהן בצורה הטובה ביותר בהתאם לקהל היעד ולמטרות יחסי הציבור.
כיום, כל קמפיין יחסי ציבור של משרד יחסי ציבור מקצועי יכלול יחסי ציבור ברשתות חברתיות מסוגים שונים, בהתאם לדרישות הלקוח והמטרות לשמן נוצר הפרויקט.
איך משתמשים ברשתות חברתיות כדי ליצור יחסי ציבור?
נתחיל מהמשימה הראשונה והחשובה ביותר ביחסי ציבור – מיתוג. האפשרות למתג את עצמך ואת המוצר שלך ברשתות חברתיות היא מדהימה. למה? כי הכל ויראלי, הכל ניתן לשיתוף ולהפצה. סמל, שם או לוגו שאף אחד לא הכיר היום, יכול להגיע למיליונים אנשים מחר. אפשר להדגים זאת על פרויקט שאינו קשור לשום מוצר פרסומי:
זוכרים את הסלוגן שמטרתו הייתה להראות שהאזרחים באיראן ובישראל לא רוצים מלחמה? זוהי תוצאה של מיתוג ברשתות חברתיות, ואפילו לא התאמצו הרבה בשביל זה. מספיקה תמונה טובה אחת שמשתפים אותה – והאינטרנט עושה את שלו.
מעוניינים ביחסי ציבור ברשתות חברתיות? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|