או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
כאשר פונה אלייך מעצבת אופנה נגיד, האם את נוהגת לבדוק את שוק האופנה בטרם את מתחילה ביחסי ציבור או שאת מעדיפה לבדוק רק את המעצבת ואז משתמשת בכלים מוכרים לך לקידום שלה, תודה ריקי
היי ריקי
בעידן של מצב כלכלי רעוע , "שייקי" אני נוהגת לעשות כמה דברים :
1. לבדוק את הלקוח הפוטנציאלי - חיפוש בגוגל, פייסבוק אישי ועיסקי, אתר אינטרנט אם יש לו
2. במידה וראיתי כי טוב ואין תלונות עליו - הייתי ניגשת להכיר את המתחרים הישירים שלו :באזור העסק שלו , עסקים שמקבילים אליו בענף,.
3. הייתי שואלת עיתונאי/ת אופנה שאני מכירה טוב מה היא יודעת על המותג על הבעלים .
4. והייתי מחתימה אותו ומתחילה בעבודת שטח מעמיקה להיכרות ובניית המותג
יחסי ציבור ניתן לעשדות בכל מקום ולכל דבר
בהצלחה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|