או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
מה ההבדל בין מיתוג חברה לבין מיתוג אישי, הרי בסופו של דבר הכל משתלב , אם החברה לא טובה אז גם מי שמנהל אותה נתפס ככה לא?
היי רונן
אין הבדל ויש הבדל - אני אסביר את עצמי למרות הסתירה ...
לכאורה בעיני הלקוחות/הצרכנים - אין הבדל , החברה והמנכל או הבעלים הם אחד , מישהו טעה /שגה זה ישליח אוטומטית על החברה כולה ...
אבל בתור יחצן לא תמיד המשקפיים של הצרכן הם המשקפיים המתאימות לך כרגע ...
בסופו של דבר אנחנו עובדים גם עבור הבעלים והמנכלים - הדרג הניהולי
הויום הוא בחברה הזו ומחר הוא בחברה אחרת ...
חשוב להיות קשובים לדגשי הלקוח - ששכר אותנו ...
אם הוא רוצה ניהול אישי - לפעמים זה יבוא על חשבון החברה ולפעמים נשמור קצת יותר על המנכ,ל רחוק באור הזרקורים ונשים בפרונט מנהל אחר שיתן מענה /יגיב/יכבה שריפות ...
כשיוצאים לדרך עם קמפיין חדש - אז אין ספק : מיתוג החברה שווה למיתוג אישי וחשוב ששניהם ישדרו על אותו הגל , עם אותם מסרים ...
בהצלחה
ענת
העניין של מיתוג עסקי הוא בעצם איך אתה נתפס בעיניי הקהל שלך.
חפשו את השם שלכם בגוגל, מה שתמצאו שם זה מה שהלקוחות שלכם רואים ועפ"י זה יחליטו האם הם רוצים ליצור איתכם קשר בכלל, לכן חשוב לנהל זאת בצורה חכמה.
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|