או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
שלום, אני יחצנ"ת צעירה, בעיקר של אמנים. אצלי הצלחה נחשבת ששיר נכנס לרדיו או שאמן מקבל איזה אזכור בעיתון. אשמח לדעת כיצד את מגדירה הצלחה כשאת עובדת עם חברות גדולות יותר
היי אביטל
קודם כל אני שמחה שאת מצליחה ושיש לך לקוחות ושאת מקדמת אומנים בארץ בעזרת היח"צ.
בעיני הצלחה היא דבר סובייקטיבי ואישית - הכל נחשב להצלחה כל איזכור כל שיר שמתנגן כל כתבה כל מכירת דיסק כל הופעה עם מחיאות כפיים סוערות .
ככל שהחברה יותר גדולה לרוב יש לה יותר דרישות יותר מוצרים לקדם יותר שירותים לעבוד עליהם , יותר מכל דבר ...לפעמים יש גם פחות הערכה כי אתה חלק ממערכת מאוד גדולה עם משרד פרסום שגם עובד צמוד ועם קמפיינים בהרבה כסף ולא תמיד הצד שלך הוא הצד המוערך ..
דווקא עם לקוחות קטנים שיש להם ציפיות יותר נמוכים ההצלחות הן יותר גדולות ...כי בלעדייך השיר לא היה מושמע ברדיו ולא היתה כתבה ...
תמשיכי להצליח ...אל תשווי את עצמך לאחרים תמיד תשאפי להעלות את הרף אצלך ולהציב לעצמך משימות חדשות ויותר קשות ...
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|