או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
ענת שלום
אני מעוניין להכניס מוצר לשוק הישראלי , מה עלי לבדוק לפני שאני עושה זאת מבחינת ההתאמה לשוק ?
תודה , שחר
היי שחר
השאלה קצת כללית - חסר לי מידע באיזה תחום המוצר ?
אבל בכל זאת אנסה...
לפני הכנסת המוצר לשוק יש כמה דברים שצריך לעשות :
1. צריך לבדוק בחנויות שהמוצר צריך להופיע בהן - מי המתחרים שלו ..כמה הם עולים..אילו מוצרים דומים יש..מה הערך המוסף של המוצר שלך ...
2. צריך לחשוב מי קהל היעד שלך ואיך הוא מתנהג - כלומר כמה כסף הוא יהיה מוכן לבזבז על המוצר , מה הוא קורה. מה הוא רואה בטלוויזיה ? אילו אתרים הוא גולש? האם הוא חבר פייסבוק ?
3. צריך לבדוק איך להגיע לקהל יעד - באילו דרכים מיקר ועד זול
4. צריך לחשוב האם צריך להכניס אותו במחיר אטרקטיבי כדי ליצור שיחה/באז /לשבור את השוק ?
5. צריך לחשוב איפה קהל היעד שלנו קונה ואז שם לדאוג להיות על המדף
6. צריך לחשוב על שיתופי פעולה שיכולים להתאים ולקדם את המוצר כמו סופרפארם, ניופארם ...
מקווה שעזרתי
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|