או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
אשמח לדעת מניסיונך האישי, כיצד מומלץ לעבור מיתוג אישי בלי שזה ייראה מוגזם, כלומר שחצני, ובלי שאצטרך להיחשף יותר מדי על בסיס אישי אלא עסקי
היי אביעד
מיתוג אישי או מיתוג של איש אחד (בעלים של עסק) תמיד יחשוף פרטים אישיים
כדי לקבל כתבה גדולה תמיד יחשפו פרטים אישיים כמו גיל, מקצוע, מצב משפחתי .
הכתבות הגדולות שאנשים אוהבים לקורא ולא לזרוק לצערי הרב הן הצהובות יותר ,
גם רני רהב שרצה למתג את עצמו בחר לעשות זאת על ידי הנחיית הכוכב הבא ..והרי העסק שלו כבר ממותג וכולם יודעים שיש לו עסק ליחסי ציבור ...
תשמור על קו מנחה מה אתה רוצה לומר ומה לא !
תחליט מראש מה לחשוף ומה לא !
תלך מראש על אייטמים במדורים מקצועיים בלבד !
תשחשוב על טיפים ועל המלצות /שיעשו טוב לציבור - כדאי לדעת מביוחד אם זה קשור לכסף, חיסכון, צריכה וכו...
ותבדוק כל דבר לגופו - תתחיל תהליך אבל תבדוק כל צעד וצעד ,
אל תכנס לפינות שאתה לא רוצה להכנס אליהן ...
ותמיד תזכור שהיחצן דוחף ודוחף - לפעמים אני אומרת שהפרה רוצה להניק הרבה יותר ממה שהעגל רוצה לינוק - אז גם זה בסדר
רק תעשה תהלךי של תיאום ציפיות מראש עם היחצן שלך.
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|