או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
אנחנו חברה שפועלת גם לקהל הרוסי וגם לקהל הישראלי הוותיק. לקחנו לאחרונה חברת יחסי ציבור לשם יקדום 2-3 מוצרים שלנו. ניסינו לעבוד על קהלים שונים עם אותה חברה אך זה לא ממש צלח. יש באמת משמעות ליכולת של המשרד לעבוד מול קהל מסוים או שעצם יחסי הציבור היא המשנה וייתכן והטעות נעשתה בגישה
היי מישה
שאלה מצויינת !!!
ישנם משרדים שיודעים לעבוד מול מגזרים - רוסי , דתי, חרדי, ערבי ...
מדבור בקשרים שנרקמים לאורך השנים ולא צצים בן רגע .
צריך גם לדעת כיצד לכתוב להם למשל בס"ד במסמך שמגיע לעיתונאי דתי וניסוח ותמונות מיוחדות וצנועות ואילו העיתונאים הרוסים מעדיפים לקבל הודעות לעיתונות ברוסית ולא בעברית ...
חשוב לבחור משרד שכבר יודע לעובד עם מגזרים ולא "מתגלח" על חשבונכם פעם ראשונה ...
לצערי הרב כנראה בחרתם משרד שיודע לעבוד בתקשורת הישראלית ולא יודע לעבוד לפי מגזרים...
כיום- ישנם משרדים שמחזיקים מחלקות מיוחדות לטיפול במגזר ערבי או רוסי או דתי-חרדי ...לא חובה לעבוד עם מחלקה לחוד ומשרד יח"צ לחוד (כי לעיתים מדובר בעלויות כפולות ) אבל כן חשוב לדעת מראש שהמשרד שבחרת יודע לשרת לך את הצרכים במלואם ולא רק את חלקם...
חשוב לבחור נכון !!!
מקווה שעזרתי לך
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|