או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
היי, האם את נתקלת במצבים שאת מייצגת לקוח שלך , אבל את חושבת שהוא טועה ובכל זאת את צריכה ליחצן אותו ?
היי דביר
שאלה מעניינת במיוחד לאור העובדה שזה בדיוק קרה לי ועלה לי בתקיד היחצנית עם אחד הלקוחות .
לצערי הרב אתה נותן ייעוץ וחוות דעת לאורך כל הדרך המשותפת עם הלקוח ולא תמיד דעתכך מתקבלת בברכה.
עכשיו בדיוק היה לי מקרה שבו הלקוח לא הקשיב לעצה שלי הלך בדרך אחרת ...התוצאות הסופיות היו עגומות ובמקום לקחת אחריות טען בפני האחראים עליו "היחסי ציבור היו גרועים וגם לא קיבלתי ייעוץ טוב"...
חשוב לדעת שלקוח שלא סומך על דעתך ולא מקבל אותה לא בהכרח תמשיך לעובד איתו לאורך זמן ...לקוחות משלמים לנו כדי לשמוע את דעתנו המקצועית על דברים במיוחד דברים שמגיעים בסוף לתקשורת ומשפיעים על מוניטין, מכירות, תדמית וכו ...
לפעמים כל מה שנותר הוא ,לבלוע את הצפרדע" ולהמשיך ולקוות לטוב שאולי אחרי שהעניין יתפוץ הלקוח בפעם הבאה יקשיב לך יותר ...
לא כל מה שלהקוחות שלנו עושים אנחנו מאינים ב-100% אבל לא תפקידנו לחנך את כולם וכן תפקידנו לייצר אייטמים בתקשורת - לשם כך שכרו אותנו בסופו של דבר.
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|