או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
האם בתור יחצנ"ת את חושבת שזה אתי לחלק מוצרים שונים של החברה בחינם למי שאמור לכתוב עליה? אני חושבת שזה ממש לא הוגן ומטעה את עמדת הכתב
היי לאה
שאלה מצויינת ...לאחרונה גם הנושא עלה לשיחת היום ויש כתבה על הנושא באתר וואלה במדור ברנז'ה די מקיפה (בעיקר יחצנים שמתלוננים על תופעות שקיימות בחוץ).
התשובה שלי מתחלקת לשני חלקים :
מצד אחד ישנם עיתונאים שהמדור שלהם נקרא מדובר בדיקות ...הם מקבלים מוצר כל שהוא ...נונתים לנסיין מטעמם..מקבלים חוות דעת ממנו תוך כדי נסיוי המוצר ואז כותבים עם ניקוד /ציון כל שהוא ...
לכתבים מהסוג הזה אתה צריך לתת את המוצר כדי לקבל עליו ביקורת (ועדיף חיובית)..
מצד שני ישנם עיתואנים שמסקרים רק אם יקבלו מוצר - לצערי הרב הנושא פרוץ לחלוטין ..איןמ שום חוק שאומר שלא צריך לתת להם או שאסור להם לבקש...וישנם יחצנים שמוציאים מהלקוחות שלהם מתנות בשווי רב וזה יוצר בעיה לכל השאר ...לכל שאר היחצנים ..
היום יחצן שרוצה לעשות רושם מול הלקוח שלו ורוצה לקיים למשל מסיבת עיתונאים או סיור עיתונאים עם הרבה משתתפים חייב לתת לצערי הרב מתנה שווה כי זה יגדיל לו את הכמות המשתתפים ...
העיתונאים התרגלו לזה וכעת אי אפשר ללכת חזרה (גם אם זה לא חיובי וחינוכי כל כך)...דבר נוסף שיש לזכור /שהיום משכורת של עיתונאי זה לא מה שהיה פעם !!!
לכן המתנות והצופרים וההטבות כל כך חשובים להם - והיום זה הכח המניע אותם בעבודתם...
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|