או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
לפי דעתי המהלך של רשת רולדין ורני רהב נגד קופיקס היה צעד שנבע מפחד . צורת ההתבטאות הייתה נמוכה . רציתי לשאול מה דעתך על המהלך הזה
תודה
היי רוויטל
הצעד של רני רהב ורולדין לא נבע מפחד ...רולדין עם כל הכבוד הוא מותג מנומנם שרק בחנוכה שומעים עליו ....בגלל אטרף הסופגניות ...
רני רהב רצה לנער את הנפטלין מעליו ...וארגן מסיבת עיתונאים שהנושא שלה היה 25 שנה לרשת ומיתוג חדש ...נושא שלבד הוא משעמם ובטח לא מקבל כותרות...
כל העיתונאים התייצבו בגלל שרני רהב דאג שייתיצבו אבל הדבר היחיד שניתן היה להביא אותו לכותרות ...זה היה לצאת במלחמה נגד קופיקס !!!
הישן נגד החדש...היקר נגד הזול ...זה שרני רהב לא תמיד מתורבת ולא תמיד מדבר גבוה גבוה ...זה ידוע ...בסך הכל הוא בן אדם ...זה שצילמו ושידרו את הדיבור הנמוך - זו כבר יותר בעיה כי הוא עובד על תמיד של לקוחות חשוב גם לשמור על תדמית שלו עצמו...
לרני רהב התדמית לא נפגעה ...לרולדין נפגעה התמדית כי במקום לפרגן לרשת נוספת שמנסה להצליח בארץ היא תוקפת ומתגוננת כאחד - וחבל ...
יש מקום ופרנסה לכולם בארץ ואין סיבה להכפיש !!!
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|