או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
לפני שאני מתחיל לחפש משרד למיתוג עסקי, אשמח לקבל טיפים לגבי נקודות בחוזה עליהן אני צריך לשים לב
היי קובי
מה לשים לב בחוזה ?
שיש לך נקודת יציאה גם באמצע הפריוייקט ...
שלא תתן את כל הכסף מראש כי לבטל צ'קים לא ממש חוקי ...
שאנשי הקשר שסגרו איתך הם גם אלה שיעבדו איתך ..ולא אנשים אחרים....
שיהיו ישיבות מסודרות ונוהל עבודה שוטף ומלא ....
שיש התראה לצאת מהחוזה ולא באוטומאטיות הוא ממשיך עד להודעה חדשה .
שצריך לדוחח לך על כל החלטה שעולה כסף לצד שלך ולקבל אישור בכתב ...ולא שפתאום יחייבו אותך בהוצאות נוספות שלא ידעת עליהם.
ענת
תודה לך על המענה , גמר חתימה טובה לכולם
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|