או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
היי רציתי לשאול בעצם מתי חברה מגיעה למסקנה שעכשיו היא צריכה חברת יחסי ציבור ? רק בזמן של משבר ?
היי לירז
אם את שואלת אותי - ובעצם את באמת שואלת אותי !!!
את התשובה היא - כל הזמן ...
אם חברה כל שהיא פונה לציבור כל שהוא ורוצה שידע עליה , עלי המוצר שלה, על האנשים שלה, על המומחים שלה, על השרותים שהיא מציעה- אני אישית ממליצה בחום לעשות שימוש מושכל ביחסי ציבור .
מדובר בכלי זול לעומת לשכור שירותי משרד פרסום ולפרסם במדיות (תשלום גבוה יותר משמעותית כי גם משלמים למשרד על העבודה וגם למדיות על הזמן אווירו או על העמוד ).
מדובר בכלי שניתן דרכו להגיע לקהל היעד שלך - אימהות, גברים, ילדים, גיל שלישי וכו...לכל קהל יעד יש תוכניות אחרותצ , מגזינים אחרים , אתרי אינטרנט, פורומים אחרים וכו ...
מדובר בכלי שנתפס אמין כלומר מי שחתום על הכתבה זה העיתונאי עצמו
ההמלצה היא לעשות באופן שוטף וגם בתקופות של משבר , אבל בתקופות של משבר או בניהול משבר יש צורך גם בעזרה נוספת למשל של ניטור ברשת (לזהות תלונות והתכתבויות שליליות ) ועוד...
יחסי ציבור כל אחד צריך וכל אחד יכול להשתמש - חשוב רק לדעת את מי לשכור ומי יכול לעשות לך טוב לעסק.
בהצלחה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|