או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
היי , האם קורה לכם שאתם מייצגים לקוחות מתחרים ? אם כן איך אתם פועלים במצב הזה ?
ייצוג מתחרים אינו אתי . הדבר אמור כלפי כל בעל מקצוע לפי דעתי.
יכולות להיות לנו כאנשי יחסי ציבור הרבה ניגו עינינים אם נייצג 2 לקוחות מתחרים ואפילו אם הם אינם מתחרים ורק נמצאיםבאותו תחום.
סיקור עיתונאי, חשיפת סקופים כל הדברים הללו יכולים להיתקל בבעיה ברגע שיש לך שני לקוחות מאותו התחום
רק טוב
עדי
היי נופר
בדרך כלל התשובה תהיה ,"זה לא אתי" ,
אבל מהיכרותי עם ענף יחסי הציבור ישנם משרדים שמתמחים בתחום מסויים ואז זה אומר שיש למשרד 10 לקוחות באותו תחום למשל : מסעדות, חנויות אופנה, מעצבות בגדים, שחקנים, אומנים, בתי מלון וכו...
חשוב לבחור משרד שמתמחה בתחום שלכם אבל חשוב יותר שתהיה שקיפות !!!
אני תמיד אומרת ללקוחות שלי אחד על השני כששניים מגיעים אליי מאותו התחום , לפעמים זה מה שמושך אותם אליי - ההצלחה בתחום שלהם והשם שבניתי לעצמי בתחום מסויים. אז גם אם החלטתם לקחת משרד שעובד עם לקוח דומה לכם ועם פעילות דומה מומלץ לעבוד בשקיפות מלאה ...
משרד שיש לו כמה עסקים באותו התחום מחזיק ביד יותר כוח מול עיתונאים שמסקרים את אותו התחום - יש לו יותר "בשר" לתת להם ...
אז לשיקולכם להחליט מה עדייף לכם יותר : להיות מובילים אצל אותו יחצן או עוד חברה ברשימה ...או שתדעו פשוט לדרוש את הדברים הנכונים ותקבלו אותם מבלי להרגיש שיש פה משהו "לא אתי".\
בהצלחה
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|