או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
אני מחפש דרך למתג את עצמי, אני במקצועי רואה חשבון אבל אני לא בטוח שבתחום הזה זה אפשרי, איך עושים מיתוג עסקי בצורה נכונה למקצוע שכזה
היי אריאל
היום בימנו כל דבר כמעט ניתן למתג וליחצן ..המטרה היא באמצעות כלי התקשורת להפוך אותך למומחה בתחומך ...
לדוגמא רואה חשבון שמתמחה במתן ייעוץ לחברות קטנות -בינוניות
או לחברות יזמיות בתחילת דרכן ...
אז ניתן לנסות לסדר כמתבות וטיפים בחדורים העיסקיים או במדורי היזמות שפונים לאנשי עסקים שיכולים בעתיד להיות לקוחות פוטנציאליים ...
נכון- אין אמנם מדורי רואי חשבון יותר מדיי אבל בהחלט נושאים מעניינים שעולים על סדר היום יכולים להגיע למדורי הכלכלה בכלי תקשורת מובילים..
כמו כן תוכניות הטלוויזיה הרכות יותר ..צמאות לאייטמים חדשים שביניהם גם ניתן לראיין רואה חשבון ואולי אפילו - אותך ...
חשוב לבחור משרד מתאים שעבד בעבר עם מקצועות חופשיים (רואי חשבון, עורכי דין וכו) ולא שזו תהיה הפעם הראשונה ושם "יתגלחו" על חשבונך ועל חשבון השם שלך...תעשה בחירה נכונה ובהחלט הכל פתוח לך שם בחוץ
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|