או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
יש לי ניסיון ביחסי ציבור במסיבות שונות, עשיתי את זה דרך שיווק ברשתות חברתיות, חברים, פוסטרים וכאלה. האם משרד יחסי ציבור מגייס אנשים ללא השכלה אקדמית בתחום אך עם ניסיון מעשי
היי דורון
לאור העובדה שאין מוסד אקדמי אחד שדרכו עוברים כל היחצנים, או מוסד חינוכי כל שהוא שדרכו הם מחוויבים לעבור,
אתה יכול להבין שכל אחד מאיתנו שיש לו את הכישורים הנדרשים יכול להיות "היחצן של המדינה".
גם רני רהב שהתחיל את דרכו בגיל 20 ממסיבות שערך מתחת לביתו ברמת גן לא הגיע לאן שהגיע בזכות התארים אלא בזכון הכישרון הגדול..
אז מה באמת נדרש ממך:
נדרש ממך למלא קורות חיים באופן נכון ומדוייק ולהבליט את התכונות הנדרשות מיחצן שהן: כושר ורבאלי (כושר דיבור), עקשנות, נחישות, התמדה, יכולת לתמרן בין כמה דברים , יכולת להפעיל מניפולציה איפה שצריך, יכולת כתיבה במידה ויש לך (בסך הכל הודעה לעיתונות זה סוג של פורמט שלומדים אותו עם הזמן), יחסי אנוש מעולים כי יש צורך להתחבר ללקוחות לעיתונאים ,...
במידה ויש לך את כל אלה פשוט תבליט אותם במייל מקדים או בשיחה מקדימה ואז גם הנסיון מעולם המסיבות יעזור לך ..והרי לא רע להיות רני רהב...
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|