או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
עבדנו עם יחצ"ן תקופה ארוכה , זה נגמר לצערנו ברע , כעת הוא עובד עם חברה אחרת מתחרה. האם הוא יכול לעשות שימוש במידע שהוא צבר עלינו לצורך עבודתו עם החברה החדשה שלו ?
היי נמרוד
התשובה כן זה אפשרי וקורה לעיתים רבות ...
משרדי יחסי הציבור בחלקם לומדים עם השנים להמתחות בתחום מסויים כגון אוכל, נדלן, עיצוב, אופנה ...אותם משרדים מחוזרים לרוב אחרי עסקים המתחרים זה בזה .
נהוג לעבוד עם לקוח בודד ולא עם המתחרים שלו בו זמנית אבל ברגע שהחוזה הסתיים ואחד המתחרים פונה אל היחצן כדי לשכור את שירותיו - אז בדרך כלל יש התקשרות חדשה בין שני הצדדים.
יצא לי לחתום במהלך נסיוני על חוזה סודיות ..זה לא בושה להחתים על מנת שסודות/נתונים פיננסיים/אסטרטגטיות עתידיות / לא יצאו החוצה ויעברו לצד המתחרה.
דבר שני רצוי לעקוב - והיה ואתם רואים כי המתחרים פועלים לפי תוכנית שלכם , עם רעיונות שאתם העלתם תוכלו להבין כי יש העברת מידע מהיחצן ללקוח שלו- על חשבונכם. במקרה כזה אני אישית הייתי מרימה טלפון לאותו יחצן ומודיע לו שיפסיק וזה לא מקצועי (לרוב זה יפסק מיד).
קחו בחשבון שיש המון יחצנים (כ-400 משרדים רשומים) אבל לא כולם מקצועיים...לא כולם ראויים וכן יש הרבה שמוציאים שם רע לכולנו ...
חשוב לבחור היטב את משרד יחסי הציבור ולקבל עליו המלצות אם ניתן
ולא חובה לבחור רק משרד שמתמחה בתחום מסויים כדי שלא יווצר כזה מצב.
בהצלחה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|