או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
שנים היה ברור ששיווק ברשתות חברתיות זה רק טוויטר ופייסבוק,היום גוגל פלוס ורשתות אחרות נכנסו חזק למשחק. איפה כדי להשקיע ואיך בוררים איזו רש מתאימה לשיווק ואיזה לא
פרסום ברשתות החברתיות או שיווק ברשתות אלו הינו כמו במדיה האחרת. הכל תלוי מה רוצים לשווק ולמי רוצים לשווק.
לא דומה הפייסבוק ללינקדין ויוטיוב לטוויטר.
בארץ, הפייסבוק תפס הרבה יותר מרשת חברתית אחרת כך שהכיוון צריך ללכת לטובת הפייסבוק אבל שוב פעם הכל בשיקול דעת שהמוצר וקהל היעד מתאים לפייסבוק .
היות ותקציבי הפרסום בפייסבוק יכולים לעבוד גם ברמת מחירים נמכה אז כמובן שיטת הניסוי והתהייה יכולה לעזור בסופו של דבר על ההחלטה כמה ואיפה הכי כדאי לפרסם.
שיהיה לך בהצלחה
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|