או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
אנחנו חברה קטנה שמבקשת להתחיל ליחצ"ן את עצמה, אנחנו פועלים בתחום המים. מניסיונך, איך כדי לחלק את עוגת התקציב? אנחנו רוצים לעשות יחסי ציבור באינטרנט, רשתות חברתיות, עיתונות מודפסת וכן באירועים שונים עם פנייה לקהל הרחב וכן לקהל העסקי. תודה על התשובה
היי אלון
שאלה נהדרת לגבי חלוקת התקציב ...צריך קודם כל לברר עוד לפני פריסת התקציב איפה קהל היעד שלך נמצא ...אילו מדיות הוא צורך...מה הוא קורא..באילו אתרים הוא גולש ...ורק אז לצאת לדרך .
יש סיכוי שתגלה שקהל היעד שלך שקשור לעולם המים ותעשיית המים בכלל לא נמצא ברשתות החברתיות או לפחות לא בפייסבוק ..אולי בלינקדין או ברשת של המגזר הרוסי ...
אחרי מיפוי טוב ...צריך "לירות" לכמה כיוונים ולראות איזה כיון יותר תופס..יש עיתונות מקצועית לתחום המים..ויש אתרים מתמחים בתחום זה..יש תערוכות של מים ששווה להופיע בהן אפילו בביתן קטן ..אבל שווה להראות נוכחות ...
צריך להשקיע באתר טוב כדי שמתעניינים יוכלו להתרשם ולקבל תושובת דרך האתר ..צריך להשקיע גם בחיפוש בגוגל כדי שהאתר גם יצוץ במיקום טוב בעמודים ראשונים...צריך להתחיל ולראות מה עובד יותר או פחות - ואז להמשיך במדיות שיותר עובדות לך..
בהצלחה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|