או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
היי שמי עדי, אני סטודנטית שנה ג למנהל עסקים ושיווק, רציתי לדעת האם "בעולם האמיתי" עושים באמת שימוש בכל המודלים שאנחנו לומדים עליהם ?
למשל פורטר, SWOT, PEST, D וכ'ו
תודה רבה לך
היי עדי
גם אני למדתי את כל המודלים במסגרת לימודי השיווק שלי וכשנכנסתי לעבוד בעולם האמיתי אז הבנתי שחלק מהמודלים אכן קיימים וחלק פשוט נכנסים אוטומטית לצורת העבודה ,,, לטרמינולוגיה שלנו בזמן העבודה...לתוכניות העבודה החודשיות והשנתיונות או רבעוניות...
למשל מודל ה- SWOT הנו מודל יעיל במיוחד שאני אישית נוהגת להשתמש בו בתחילת עבודה על כל לקוח חדש ...כה אני מנפה את המתחרים...ככה אני בודקת את הקולגות..ככה אני מציינת בפניי ומדגישה בקמפיין היח"צ את נקודות החוזקה..וכאשר אני יודעת מה נקודות החולשה אני משתדלת למזער נזקים או "להחריש" אותם אם אפשר, ככל הניתן.
בקיצור ולעניין ..יש שימוש במודלים לפחות בחלקם..אבל קחי בחשבון שלימודים ועבודה בשטח ...יש ביניהם פער גדול ...ובסוף מה שקובע הוא הניסיון וכמה אנחנו לומדים ומתייעלים תוך כדי תנועה ...
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|