needpr.co.il
כניסה למנהלים
מעוניינים לקבל פניות ממשרדי יחסי ציבור?
או מלאו פרטים
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM!

מנהלי הפורום

ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור
ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור

ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה

עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia
עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia

עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
היי עדי

גם אני למדתי את כל המודלים במסגרת לימודי השיווק שלי וכשנכנסתי לעבוד בעולם האמיתי אז הבנתי שחלק מהמודלים אכן קיימים וחלק פשוט נכנסים אוטומטית לצורת העבודה ,,, לטרמינולוגיה שלנו בזמן העבודה...לתוכניות העבודה החודשיות והשנתיונות או רבעוניות...
למשל מודל ה- SWOT הנו מודל יעיל במיוחד שאני אישית נוהגת להשתמש בו בתחילת עבודה על כל לקוח חדש ...כה אני מנפה את המתחרים...ככה אני בודקת את הקולגות..ככה אני מציינת בפניי ומדגישה בקמפיין היח"צ את נקודות החוזקה..וכאשר אני יודעת מה נקודות החולשה אני משתדלת למזער נזקים או  "להחריש" אותם אם אפשר, ככל הניתן.

בקיצור ולעניין ..יש שימוש במודלים לפחות בחלקם..אבל קחי בחשבון שלימודים ועבודה בשטח ...יש ביניהם פער גדול ...ובסוף מה שקובע הוא הניסיון וכמה אנחנו לומדים ומתייעלים תוך כדי תנועה ...
ענת

04/01/2015 15:44

היי שמי עדי, אני סטודנטית שנה ג למנהל עסקים ושיווק, רציתי לדעת האם "בעולם האמיתי" עושים באמת שימוש בכל המודלים שאנחנו לומדים עליהם ?
למשל פורטר, SWOT, PEST, D וכ'ו
תודה רבה לך

05/01/2015 14:18
« הודעה נוכחית

היי עדי

גם אני למדתי את כל המודלים במסגרת לימודי השיווק שלי וכשנכנסתי לעבוד בעולם האמיתי אז הבנתי שחלק מהמודלים אכן קיימים וחלק פשוט נכנסים אוטומטית לצורת העבודה ,,, לטרמינולוגיה שלנו בזמן העבודה...לתוכניות העבודה החודשיות והשנתיונות או רבעוניות...
למשל מודל ה- SWOT הנו מודל יעיל במיוחד שאני אישית נוהגת להשתמש בו בתחילת עבודה על כל לקוח חדש ...כה אני מנפה את המתחרים...ככה אני בודקת את הקולגות..ככה אני מציינת בפניי ומדגישה בקמפיין היח"צ את נקודות החוזקה..וכאשר אני יודעת מה נקודות החולשה אני משתדלת למזער נזקים או  "להחריש" אותם אם אפשר, ככל הניתן.

בקיצור ולעניין ..יש שימוש במודלים לפחות בחלקם..אבל קחי בחשבון שלימודים ועבודה בשטח ...יש ביניהם פער גדול ...ובסוף מה שקובע הוא הניסיון וכמה אנחנו לומדים ומתייעלים תוך כדי תנועה ...
ענת

Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור
מחפשים משרד יחסי ציבור? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!