או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
האם בזמן משבר את נוהגת לבקש מבעלי החברה לצאת ולדבר בעצמם או מעדיפה להרחיק אותם מהתקשורת כדי לא לחשוף אותם לביקורת?
היי שירי
שאלה חשובה..שאין עליה תשובה אחת מוחלטת ...
צריך לבדוק כל דבר לגופו - למשל :
האם יש איש שיווק מקצועי בחברה שיוכל להתראיין במקומו /או מנהל שאחראי על שרות לקוחות שיש לו רגישות לצורכי הציבור ?
צריך לבדוק האם יכולים להתקיל את המנכ"ל /בעלים בשאלות נוספות שכרגע מעניינות את הציבור למשל :דוחות כספיים, ירידת מנייה, תביעה נגד החברה
כל הסוגיות הללו יכולות לצוץ תוך כדי שיחה/פניה/עמידה מול התקשורת .
לכן - המלצתי היא כזו :
תנסי לנסח הודעה/תגובה בכתב ועם תמונה - כך יש לך שליטה גדולה יותר על המצב ,
אם ידרש פרצוף ידידותי תנסי למצוא מישהו שהוא "אהוב", "רך"
ואם אין ברירה כי זו חברה קטנה - תנסי להכין את הבעלים/המנכל כמה שיותר כולל אפשרויות לתרחישים רעים ביותר שעלולים לצוץ בשאלות מהצד השני . תעשי איתו הדגמה /משחק תפקידים ותקווי לטוב .
בכל מקרה צריך להערך שלא יהיו משברים כאלה בעתיד - אז תחשבי גם על צעדי מניעה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|