או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
נתקלנו לא מזמן במשבר יחצ"ני,אנחנו עדיין נמצאים בעיצומו, הבעיה היא שאנחנו חברה קטנה ואין לנו יכולת חשיפה לתקשורת ומכאן שחלק גדול מהתחום חסום עבורנו. באילו כלים את מציעה להשתמש
היי אפי
ניהול
משברים זה חלק מעבודת איש יחסי הציבור ,הוא יודע לחוש את השטח לפני ואחרי התלקחות , הוא אמור להחליט על אסטרטגיה כיצד לנקוט מול התקשורת , הוא אמור לנסח הודעה לעיתונות בשמכם, הוא אמור להדוף עיתונאים מציקים שרוצים רק לרשום משהו שלילי ...במקביל לרוב מכניסים לפעולה גם חברה לניטור ברשת - שעושה חיפושים לפי מילות חיפוש ומאתרת את כל השיחות שמנהלות ברשת כרגע עליכם ..משיחות אלו ניתן ללמוד המון על דעת הקהל , באיזה שלב נמצא המשבר, האם השיחות דועכות , וגם ניתן לענות ולקחת חלק בשיחות אלו ולהרגיע אותן ...
חשוב ברגעי משבר לקחת מישהו אוביקטיבי , שבא מבחוץ ורואה את כל התמונה ולתת לו לנהל את המשבר ...
מקווה שזה עוזר לכם
בהצלחה ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|