או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
תוך כמה זמן מהרגע בו מתגלה משבר את נוהגת לטפל בו? אני יודעת שקיימת טענה שאם לא מתייחסים למשבר ולא עושים רעש, הוא יחלוף
היי לוטם
משבר מצריך התייחסות מיידית ...
ההתייחסות צריכה לבוא לידי ביטוי בישבה דחופה של כל הגורמים ובחירת אסטרטגיה שעמה יוצאים לדרך..
יכול להיות שהאסטרטגיה תהיה בשלב הראשון שקטה יותר , רק לבדוק את המצב ואת ההתפתחות ואז להגיב ...יכול להיות שצריך להוציא הודעה לעיתונות או לפרסם תגובה בפייסבוק של הלקוח במיידי, יכול להיות שצריך לבטל קמפיין שרץ באוויר כדי לא לעורר את הדובים משנתם...
אבל חובה להגיב !!! לא להיות אדישים !!! להיות עם יד על הדופק ...לראות שבזירת הפייסבוק לא מתארגנת הפגנה/עצומה...
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|