או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה
עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.
האם שיווק פוליטי שונה במהותו כיום משיווק חברה או מוצר? לכאורה זה נראה לי אותו דבר בעידן של היום ובכל זאת אשמח לדעת מה ההבדלים
היי רועי
שיווק פוליטי יש לו חוקים משלו ...
קמפיין יחסי ציבור לדמות פוליטית הוא קמפיין אחר לחלוטין מקמפיין למוצר כל שהוא ...
כי מדובר במשהו דינמי וחי שעלול לגרום לציבור גם להגיב באופן שלילי ואז רוב הקמפיין תתעסק בכיבוי שריפות...
הכלים הם עדיין אותם כלים - הודעות לעיתונות, מסיבות עיתונאים, ניו מדיה , השתתפות באירועים ותמונות שמתפרסמות בתקשורת ...אבל החשיבות של כל מילה שכתובה במסגרת הקמפיין היא גבוהה ביותר ...נושא האמינות מקבל פה חשיבות בעל ערך עליון ...חשוב לדעת מה האג'נדות שמקדמים ולבדוק שהן לא יכולות לגרום ליח"צ שלילי מצד קבוצות אחרות ...צריך לדעת להתשמש בכלי התקשורת פה בחוכמה ועורמה יחדיו...כלומר יש לא מעט מניפולציות שנדרשות פה ...
בקיצור - נדרשת פה עבודה אחרת ולפעמים אם לא יודעים מהי עדיף לפחות בפרוייקט הראשון לחבור לאיש יחצ שהוא כבר מנוסה בתחום וללמוד ממנו כמה דברים.
בהצלחה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|