אנשי פרסום ושיווק מתמחים פעמים רבות על תחום ניהול המשברים מתוך הבנה שלחברות גדולות עלולות להיות גם בעיות גדולות. מה זה ניהול משברים ואיך עושים את זה נכון?
היום, כשכל ההתנהלות הפרסומית-חברתית מתקיימת בכל מקום ובכל זמן, כולנו חשופים יותר. חשופים לביקורות, חשופים למחמאות וחשופים למצבים שעלולים לפגוע בנו במיוחד – אלו הם המשברים.
ניהול משברים זהו תחום הקשור לשני תחומים משיקים: תחום יחסי הציבור וייעוץ אסטרטגי. שני התחומים הללו שונים זה מזה, אך בענייני משברים הם מתקשרים משמעותית.
מה זה בכלל ניהול משברים?
ניהול משברים זהו תחום המיועד להתמודד עם משברים גדולים בחברה, בשני רבדים: תחום הייעוץ הארגוני מתמודד עם הרובד הפנימי, המשבר עצמו והשפעותיו על החברה ועל העובדים בה, בעוד אנשי היחסי ציבור אחראיים על הפרסום ועל התגובות בנוגע למשבר למדיה.
מעוניינים בסיוע בניהול משברים? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם
מומחים לניהול משברים צריכים ידע בשני התחומים הללו ויעזרו באנשי מקצוע מיומנים בתחומים המדוברים. בתפקיד ניהול המשברים נכללים התפקידים: לאתר ולהעריך את חולשות הארגון, למנוע התרחשות של משבר, למנוע מחולשות קיימות להתפרץ בלי שליטה של הארגון, לתכנן את ההתנהלות במידה ויש לנהל משבר וניהול המשבר בזמן שהוא מתרחש.
משברים שנוהלו בתקשורת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|